Thursday 5 July 2012

My Weekend Wedding Invitation [30th June 2012]

Assalamualaikum

Hye kawan-kawan ! dah lama tak menjenguk blog aku ni. tak sempat lah nak update. banyak sangat kerja (ceh banyaklah sangat). ok kali ni nak share cerita aktiviti aku last weekend. macam biasalah kalau dalam peringkat umur macam aku ni, setiap kali weekend ada saja dapat kad jemputan kahwin dari kawan-kawan. yang paling banyak invite through Facebook je. ada yang bertindih tarikhnya. ada yang satu dekat utara satu dekat selatan. tak sempat nak pegi semua. sampaikan terpaksa click 'maybe' dekat attendance Facebook tu. kalau terus click 'decline' kang kecik hati pula si bakal pengantin nanti. ehe. tapi sempatlah aku post wish dekat situ. dah lah tak dapat datang, tak kan wish pun takde kan. aha. last weekend aku pergi wedding dekat Kota Tinggi. yang kahwin ni masing-masing kawan satu sekolah teknik kitorang dulu. ramai sangat yang berpasangan dengan kawan satu sekolah. best sangat tengok dorang. (^_^). eh itew pun sama dengan mr.fiance satu sekolah. ehe. ok jom tengok gambar ! =D


see muka annoying kitorang. nampak tak gigi arnab aku?aha. masa ni tengah tunggu kawan-kawan konvoi. 
pergi wedding orang wajib sediakan ni. Salam Aidilfitri pun boleh la. aha =P
lepas sampai terus makan dan borak-borak. =D
Beautiful bride on that day ! =D
nak balik wajib snap pic banyak-banyak dulu. ehe
 rindunyaaa dah lama tak jumpa. have fun sangat dengan korang. (^_^)
 masa ni mr.fiance yang snap. dia suruh cakap taik. ok fine inilah hasilnya. aha
 tengok disitu siapa yang paling over. =P. eh mr.fiance, nape tu sakit pinggang ke? aha =P
 macam biasa dimana-mana, tak kira masa, pasti aku yang paling tinggi. huhu
 ops candid ! =P


Btw, Congrats again to Bedod & Beruang (nickname) ! Semoga berbahgia hingga ke anak cucu dan ke akhir hayat. We're so happy for you both! =D


2 comments:

Nor Aini said...

si chantek wawa ^_^
chanteknyee pic yang last sekali nih

Wawa said...

ehe cantik ke anie.
maceh anie comel. (^_^)