Wednesday 15 August 2012

Berbuka Puasa - KFC Voucher

Assalamualaikum



Masa jalan-jalan satu Pasar Raya haritu, nak mencari kelengkapan harian. Singgah lah jugak dekat tempat-tempat biskut untuk buat sahur.  Aku pick biskut MUNCHY'S LEXUS, The Sandwich Calcium Cracker tu. Biasanya aku akan ambek chocolate cream. Kali ini teringin pulak nak makan Cheese Cream. 




Masa ambek tu, perasan packaging dia macam ada something. Ingatkan ada competition apa-apa ke yang biasa kita jumpa dekat packaging twistis tu kan. Sekali rupanya ada dua free voucher from MUNCHY'S. Tertarik pulak tetiba. Ada voucher KFC dengan PIZZA HUT ! =D 



Yang KFC tu ada discount RM7.50 untuk satu pembelian KFC MUNCHY'S COMBO. 
Ada 5 pieces chicken, 1 Large Size whipped Potato, 2 Regular Tangy Coleslaw, 
2 Regular Carbonated Drinks. Cukuplah ni kalau makan berdua kan. ehehe. PIZZA HUT tu pulak ada SAVE RM10 dan free 2 Soup of the day, 1 Garlic Bread, dengan syarat harus membeli 1 Regular Pizza. Kebetulan esoknya pulak tetiba Faris ajak berbuka dekat KFC. 
Aku tunjuk dekat dia voucher tu, so kitorang guna lah. ^_^ 


Om nom nom 

Ini wajib order. his favorite ! memang meleleh . ngee

TOTAL = RM30 lebih sikit macam tulah. Tak berapa ingat. hehe. Lagi pun ada tukar milo ais and add on cheesy wadges.

Aku baru makan seketul ayam, perut dah rasa macam makan 10 ketul ayam. Nak tak nak kena habiskan juga kan. Sayang pulak nanti. Lagi pun, Membazir amalan syaitan. ;) Btw, ini first time aku berbuka tanpa nasi. Act, mula-mula rasa macam takut kenyangnya sekejap je. 
Lagi pun makanan asas kita kan nasi. =) Pastu Faris cakap 'mindset tuuu'. At last, sampai tengah malam buta tak lapar. So, he's true. Thanks sayang sebab selalu mententeramkan saya. hee.. 

Biskut dapat, KFC and PIZZA HUT pun dapat. Cepat grab sementara stok masih ada. 
Voucher is valid until 31 December 2012. ;)

No comments: