Monday 18 June 2012

TOP Chocolate !

Assalamualaikum..

Siapa yang tak suka makan coklat? hah jangan sangka tiada. adaaaaa... iaitu.... Mr.fiance aku laaaaa.. hahaha. pelik kan ada juga orang yang tak suka makan coklat. ish rugi-rugi. tapi yang tak ruginya kalau beli coklat, dapat makan sorang-sorang tak payah share dengan dia. kihkihkih... (jahat betul aku).
Anyway, lately ni, aku suka makan coklat ni... 

wafer coklat yang disaluti crispy ball dan krim caramel/coppucino.  rasa dia not bad lah. tak manis sangat dan boleh dimakan selalu. kihkihkih. tak silap aku ada juga perisa strawberi. 
tapi aku belum jumpa lagi. harga dia rm0.60 sahaja. murah je.. kalau murah, boleh beli banyak-banyak dan makan banyak-banyak. huehuehue. ok bye. =p



psst : selamat mencuba kepada sesiapa yang belum mencuba. =p

No comments: