Thursday 29 March 2012

Chocolate ! nyum nyum..

Assalamualaikum


Kelmarin, kak mien merangkap accountant tempat aku kerja sebok lah cerita pasal satu coklat tu. suka bebenor dia. katanya, coklat tu warna putih, bulat macam coklat ferrero rocher, rasa dia macam ada kelapa, manis gila, lemak-lemak gitu. pastu coklat tu dia pernah makan masa beli dekat langkawi. wahh tak boleh jauh lagi ke?.. haha.. biasalah orang pompuan kan mestilah memanjang je ngidamnya. tapi masalahnya dia tak tahu apa nama coklat tu. aku pun sebok lah tolong-tolong search dekat internet. tapi tak dapat jugak. last-last die tanya sapa entah, dia kata nama coklat tu 'raffaello'. type dekat google, ni rupanya bentuk coklat 'raffaello' tu.. 



emm memang nampak berlemak. sedaaapppp.. hehe. :P

aku dengar cerita dia pun dah terliur. perasan tak perasan rasanya dah lama aku tak makan coklat. hemm apa lagi lepas kak mien tu cerita, sampai dah nak balik kerja, mulut aku tak habis-habis sebut, 'eee.. nak makan coklat lahh.. huhu'. haishh ni kak mien punye pasal lah nih. sape suruh cerita pasal coklat. dah aku pulak yang mengidam tetiba. haha.. sekali tu, abang zaidi, project manager tempat aku kerja nak ke Langkawi untuk urusan kerja. hah! apa lagi.. kak mien pun terus lah kirim dekat dia. semalam dia dah balik dah. so, dapat lah kak mien lepas kan ngidam dia tu. haha.. nasib baik dia bagi we ols rasa. kalau tak, tak nak kawan! :P we ols pun dapat jugak coklat pemberian abang zaidi. tq! ^_^.. haish kalau boleh nak makan coklat hari-hari.. 













 eeeeee  >.<

psst : honeymoon berhajat nak ke Langkawi boleh? hihik :P























No comments: