Tuesday 10 April 2012

Huuaarrgghh..I Need Coffee!!


Assalamualaikum..

Pagi-pagi lagi dah menguap. ni bukan mengantuk biasa-biasa tapi mengantuk tahan cipan ni.. gara-gara Anugerah Bintang Popular malam semalam lah ni sampai sekarang, excitednya aku tengok Aaron Aziz sampai sanggup tunggu sampai habis sebab over confident AA menang. haa memang tak sia-sia lah penantian aku. hahaha.. :D 

disebabkan tidur lambat, so memang wajib lah aku asek menguap je kan. kadang-kadang kalau aku mengantuk aku akan buat air kopi. tapi kadang-kadang jelah. selagi boleh tahan mengantuk tu, aku tahan la. kalau nak ikutkan tidur, memang kene maki dengan bos lah kerja tak siap. dalam kopi mengandungi caffeine. sebenarnya caffeine ni tak bagus kalau diamalkan selalu. caffeine boleh di kategorikan sebagai dadah. sebab tu ramai orang kata, kalau minum kopi ni boleh ketagih. hah macam dadah la kan. tapi kalau dah mengantuk gila-gila sampai tengok mana-mana pun nampak double -_- ok fine, kau perlukan bantuan Mr. Coffee..!!

selama aku hidup 24 tahun ni, dah macam-macam kopi dah aku rasa. tapi kebanyakan nya yang instant punya lahh (3 in 1). macam-macam jenis instant coffee yang ada jual dekat Malaysia ni. yang aku pernah cuba..


PER'L KACIP FATIMAH..Haa bukan wanita yang sudah berkahwin sahaja boleh minum ye.. anak dara pun boleh.. :P


OLD TOWN WHITE COFFEE.. kopi ni ada macam-macam jenis. yang unless sugar pun ada. kurang kan manis dalam minuman, tambahkan manis dalam senyuman. agagaga ^_^



COFFEEMIX.. aku pernah cuba yang warna merah tu je. tapi yang hijau tu, dia 'rich' dengan kopi, so dia pekat sikit. lagi satu, kopi ni murah dari kopi-kopi yang lain.  :)



NESCAFE.. haa yang ni mesti korang pernah minum kan? famous dari dulu lagi.. tp aku tak minat sangat.




ok sekarang masa untuk aku pula.. jemput semua. cicah biskut kering pun boleh. nyum nyum.. hehe =D


psst : ingat!! jangan amalkan minum kopi selalu k. ;)


No comments: